Niezbędnik przedsiębiorcy na trudne czasy

20 Mar Bez kategorii

Na dziś potrzebujemy pomysłów i przygotowywania pierwszych planów naprawczych, by utrzymać nasze biznesy, utrzymać miejsca pracy, włączyć plany oszczędnościowe, wiedzieć jak wspiera nas prawo i gdzie możemy szukać pomocy.

Przez najbliższy czas będziemy pracowali w domach, ludzie i firmy z którymi pracujemy – również. Widzimy potrzebę przekazywania rzetelnych i prostych informacji, które wesprą nas w przygotowaniach do nieznanego jutra.
Chcemy wykorzystać czas na przygotowanie do nowej rzeczywistości.

Bardzo dziękuje wszystkim ekspertom, którzy przyłączają się do mojej akcji. Wierzę w to, że w takich chwilach jak ta ważne jest dzielić się z innymi przedsiębiorcami wiedzą – czasem w zakresie, o którym najnormalniej w świecie w obliczu stresu zapominamy.

  • Choć doskonale zdajemy sobie sprawę, że już nic nie będzie tak samo. Rzeczywistość jest trudna do przewidzenia, nie mniej proste rozwiązania związane z finansami, prawem, komunikacją z ludźmi, którzy u was spracują, dostosowaniu strategii, będzie bardzo istotnym elementem powrotu do normalności.
    Przed Wami 20-30 minutowe nagrania dotykające najbardziej istotnych kwestii dla przedsiębiorców w czasie kryzysu wywołanego koronawirusem.
    Nie obiecujemy, czy będą codziennie, nie zaplanowaliśmy wszystkich tematów na najbliższe 14 dni.
    Zapraszam:
  • 18.03.2020 Agata Adamczyk z Adamczyk, Liber & Współpracownicy Kancelaria Radców Prawnych Sp. p. : Jakie są skutki panującej epidemii dla zawartych umów?
  • 19.03.2020 Aleksandra Król z BIS Broker: Czy i jak działa polisa ubezpieczeniowa podczas przestoju firmy?
  • 20.03.2020 Wojciech Plona z Plona Consulting: Jak mądrze włączyć plan oszczędnościowy oraz na czym warto oszczędzać, a na czym nie warto w czas kryzysu?
  • 23.03.2020 Sylwia Dębowska-Lenart z Lenart interactive: Co mimo kryzysu powinni widzieć i wiedzieć o twojej firmie twoi klienci?
  • 25.03.2020 Boguslaw Bieda z Vindicat: Jak skutecznie monitorować i odzyskiwać pieniądze
  • 26.03.2020 Emilia Bartosiewicz-Brożyna z Lady Business Club: Budowanie relacji w trudnych czasach.
  • 27.03.2020 Marzena Kamińska Up&More : Zamknięte sklepy i ograniczenia – szansa dla e-commerce?
  • 31.03.2020 Ewa Krzemień EK-Lekal

Obejrzyj video:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

five × 5 =