BLOG
#AGILEBIZNES
Na podstawie osobistych doświadczeń i rozmów z przedsiębiorcami dzielę się elementami nowoczesnej teorii zarządzania. W mojej pracy łączę elementy Agile z kluczowymi umiejętnościami menedżerskimi koniecznymi do efektywnego zarządzania firmą, Design Thinking oraz budowaniem modeli biznesowych z wykorzystaniem Business Model Canvas.
WSZYSTKIE WPISY
Co to jest Design Thinking?
Co to jest Design Thinking? Usystematyzowane podejście do tworzenia innowacji. To daje nam właśnie...
Stres, strach i kompetencje menadżera
Współczesny menadżer nie może bazować na utartych schematach, wiedzy i umiejętnościach sprzed wielu lat… musi iść do przodu, rozwijać siebie i zespół. A jeśli działa wciąż tak samo, traci autorytet swoich pracowników, którzy w przeciwieństwie do niego dojrzewają, rozwijają się, coraz dobitniej dostrzegają niekompetencje swojego szefa.
Dlaczego wdrożenie zmian nie zawsze wychodzi?
Mówi się, że ludzie pielęgnujący w sobie pozytywne nastawienie osiągają lepsze wyniki w obliczu...
Czym jest, a czym nie jest feedback?
Czy ważniejsze jest dla ciebie otrzymanie pozytywnych uwag na temat twojej pracy, czy podpowiedzi,...
Zarządzanie zespołem i motywowanie pracowników kawałek po kawałku
Czy zarządzanie zespołem i motywowanie pracowników jest proste? To zależy. Czasem jest trudno, bo...
Pacjent i jego doświadczenia. Etap: ODKRYWANIE
Pacjent, placówka medyczna - istnieje wiele powodów, dla których pacjent decyduje się na wybór...
Czym jest ścieżka klienta i czym są doświadczenia klienta?
Firmy coraz częściej korzystają z wiedzy, jaką daje opracowanie ścieżki klienta. Jest to jeden z najskuteczniejszych sposobów na zwiększenie wartości zakupowej, poprawę lojalności klientów i zwiększenie przychodów.
Zmiana zaczyna się w sposobie zarządzania.
Zmiany... Powodem, dla którego nie zawsze akceptujemy drobne zmiany lub nie wierzymy, że stworzą...
Jak nadawać i rozliczać cele?
Gdy czujemy strach i presję czasu, a w głowie pojawiają się nam najgorsze scenariusze, zwykłe dokonujemy naprawdę słabych wyborów. Poznaj metodę, która wzmocni Cię w mądrym przekładaniu strategii na konkretne działania.
Etyka w procesie decyzyjnym
Kilka słów o etyce i emocjach w podejmowaniu decyzji.
Od czego zacząć zmianę w budowaniu doświadczeń klientów?
Często na warsztatach które prowadzę dla firm, obserwuję dyskusję o tych dwóch perspektywach: ilość problemów, z którymi borykamy się na styku klient – firma.
Plan na nowy projekt, czyli DSDM w biznesie
Jak zaplanować wdrożenie zmiany, jak zachować standard i ustalić metodologię, aby zawierała sztywne ramy i kontrolę, ale też oferowała elastyczność w podejściu do problemu?
Jaki będzie 2021?
Co się zmieni wraz z nadejściem 2021?
Wpłyń na swojego klienta – buduj jego doświadczenia! live [Biznes Okiem Praktyka]
Ścieżka klienta, to tylko etap na drodze do poprawy jego doświadczeń, a doświadczenia mogą poprawić tylko mądre procesy.
Czy zatrudnienie na kontrakt jest odpowiedzią na transformację rynku?
Od czego zacząć, by być efektywnym?
Czy wiesz, że czasem warto wycofać się z kilku szalonych pomysłów i skupić na najważniejszym: na...
Jak wdrażać innowacje?
Jednoosobowe podejmowanie decyzji jest piekielnie niebezpieczne, bo na podstawie oceny sprawy jedynie w ramach własnego kontekstu możesz źle widzieć rzeczywistość.
Osiem tygodni zupełnie innego świata w biznesie na zawsze zmieniło myślenie i działanie przedsiębiorców.
Jak przygotować się na przyszłość, której w tamtym momencie – tak samo jak dziś – nie umieliśmy...
Sukcesja firmy – jak ułatwić następcom kontynuowanie działalności?
Dorota Roszkowska – adwokat w Kancelarii Kawczyński i Kieszkowski, specjalista z zakresu prawa spadkowego oraz prawa rodzinnego. W aspekcie biznesowym zajmuje się zabezpieczaniem firm na wypadek śmierci przedsiębiorców oraz wszelkimi sporami sądowymi oraz pozasądowymi związanymi ze spadkami oraz sukcesją firmy.
7 pytań o model biznesu
Przez ostatnie tygodnie rozmawiam z wieloma przedsiębiorcami, odpowiadam na wiele ich pytań....