Transformacja procesów w oparciu o ścieżki klientów, uporządkowanie zasad współpracy w procesie obsługi klientów (wielooddziałowe biuro nieruchomości).
Realizacja ponad 500 usług doradczych w okresie 2019 -2023 w zakresie badania potrzeb rozwojowych firm w projektach PARP: Akademia Menadżera MSP i Akademia Menadżera Cyfryzacji.
Model biznesowy, strategia rozwoju, identyfikacja wizualna, procesy, wsparcie w rekrutacji i szkoleniach wdrożeniowych oraz wsparcie właściciela w budowaniu kompetencji lidera (klinika stomatologiczna).
Diagnoza potrzeb rozwojowych firmy, budowa modelu biznesowego w zakresie optymalizacji procesowej, procesów wewnętrznych, ścieżki pacjenta, audyt kadry, komunikacja z rynkiem (Klinika Osteopatii i Fizjoterapii).
Zbudowanie zespołu, komunikacji i przebiegu usług w celu poprawy interakcji między placówka medyczną a pacjentami (dwuletni projekt realizowany z dużą kliniką medyczną).
Zarządzanie kompleksowymi projektami klienckimi, synchronizacja pracy zespołów w kontekście zwiększania wartości koszyka zakupowego i w kontekście niwelowania nieefektywności procesów
Rozszerzenie oferty o komplementarne do działalności stomatologicznej studio medycyny estetycznej. Model biznesowy, procesy, komunikacja marki firmy w social mediach (gabinet stomatologii i medycyny estetycznej)
Strategia restrukturyzacji, procesy wewnętrzne, ścieżka pacjenta, audyt kadry, wdrożenie zmiany, szkolenia dla kadry zarządzającej o obszarze leadershipu i pracowników w zakresie realizacji efektywnej ścieżki pacjenta (duże centrum fizjoterapii).