Jak doskonalić procesy obsługi klienta za pomocą Service Design i eksperymentowania?
Tworzenie procesów eksperymentalnych na podstawie rzeczywistych potrzeb klientów jest fundamentem podejścia Service Design. Dzięki eksperymentowaniu firmy mogą nieustannie…
Biznesplany kontra procesy eksperymentalne. Które podejście sprawdza się lepiej?
Dowiedz się, jak eksperymentowanie może pomóc Twojej firmie rozwijać się efektywniej, ograniczając ryzyko i budując przewagę konkurencyjną.
Jak stres i strach wpływają na skuteczność menadżera – kluczowe kompetencje w zmieniającym się świecie
Współczesny menadżer nie może bazować na utartych schematach, wiedzy i umiejętnościach sprzed wielu lat… musi iść do przodu, rozwijać siebie i zespół. A jeśli działa wciąż tak samo, traci autorytet swoich pracowników, którzy w przeciwieństwie do niego dojrzewają, rozwijają się, coraz dobitniej dostrzegają niekompetencje swojego szefa.
Priorytety. Jak brak stabilności w decyzjach wpływa na funkcjonowanie zespołów.
Częste zmiany priorytetów mogą prowadzić do dezorientacji i demotywacji zespołu.