blog #AgileBiznes
Blog #AgileBiznes powstaje na podstawie, wiedzy, lektur, osobistych doświadczeń zarządczych i zrealizowanych projektów. Zapraszam do lektury.
Czym jest, a czym nie jest feedback?
Czy ważniejsze jest dla ciebie otrzymanie pozytywnych uwag na temat twojej pracy, czy podpowiedzi, w czym mógłbyś się…
Pacjent i jego doświadczenia. Etap: ODKRYWANIE
Pacjent, placówka medyczna – istnieje wiele powodów, dla których pacjent decyduje się na wybór leczenia w danym miejscu….
Czym jest ścieżka klienta i czym są doświadczenia klienta?
Firmy coraz częściej korzystają z wiedzy, jaką daje opracowanie ścieżki klienta. Jest to jeden z najskuteczniejszych sposobów na zwiększenie wartości zakupowej, poprawę lojalności klientów i zwiększenie przychodów.
Zmiana zaczyna się w sposobie zarządzania.
Zmiany… Powodem, dla którego nie zawsze akceptujemy drobne zmiany lub nie wierzymy, że stworzą one coś dobrego dla…
Jak nadawać i rozliczać cele?
Gdy czujemy strach i presję czasu, a w głowie pojawiają się nam najgorsze scenariusze, zwykłe dokonujemy naprawdę słabych wyborów. Poznaj metodę, która wzmocni Cię w mądrym przekładaniu strategii na konkretne działania.
Od czego zacząć zmianę w budowaniu doświadczeń klientów?
Często na warsztatach które prowadzę dla firm, obserwuję dyskusję o tych dwóch perspektywach: ilość problemów, z którymi borykamy się na styku klient – firma.
Plan na nowy projekt, czyli DSDM w biznesie
Jak zaplanować wdrożenie zmiany, jak zachować standard i ustalić metodologię, aby zawierała sztywne ramy i kontrolę, ale też oferowała elastyczność w podejściu do problemu?
Masz pomysł?
Zrób to dobrze!