blog #AgileBiznes
Blog #AgileBiznes powstaje na podstawie, wiedzy, lektur, osobistych doświadczeń zarządczych i zrealizowanych projektów. Zapraszam do lektury.
Czym jest ścieżka klienta i czym są doświadczenia klienta?
Firmy coraz częściej korzystają z wiedzy, jaką daje opracowanie ścieżki klienta. Jest to jeden z najskuteczniejszych sposobów na zwiększenie wartości zakupowej, poprawę lojalności klientów i zwiększenie przychodów.
Zmiana zaczyna się w sposobie zarządzania.
Zmiany… Powodem, dla którego nie zawsze akceptujemy drobne zmiany lub nie wierzymy, że stworzą one coś dobrego dla…
Jak nadawać i rozliczać cele?
Gdy czujemy strach i presję czasu, a w głowie pojawiają się nam najgorsze scenariusze, zwykłe dokonujemy naprawdę słabych wyborów. Poznaj metodę, która wzmocni Cię w mądrym przekładaniu strategii na konkretne działania.
Od czego zacząć zmianę w budowaniu doświadczeń klientów?
Często na warsztatach które prowadzę dla firm, obserwuję dyskusję o tych dwóch perspektywach: ilość problemów, z którymi borykamy się na styku klient – firma.
Plan na nowy projekt, czyli DSDM w biznesie
Jak zaplanować wdrożenie zmiany, jak zachować standard i ustalić metodologię, aby zawierała sztywne ramy i kontrolę, ale też oferowała elastyczność w podejściu do problemu?
Wpłyń na swojego klienta – buduj jego doświadczenia! live [Biznes Okiem Praktyka]
Ścieżka klienta, to tylko etap na drodze do poprawy jego doświadczeń, a doświadczenia mogą poprawić tylko mądre procesy.
Masz pomysł?
Zrób to dobrze!
