PROBLEM
Firmie XYZ zależy na uporządkowaniu wykonywanych działań. Chce, aby zadania i cele były jasno określone, a wszyscy pracownicy dobrze je rozumieli. Ciężko pracuje, ale nie do końca wie, jak mierzyć efekty i wprowadzać zmiany.
- W jaki sposób ułożyć działania firmy i mieć lepszą kontrolę nad osiąganymi wynikami?
WYZWANIA
- Nieułożone zadania i cele firmy
- Pracownicy nie zawsze wiedzą co ani w jaki sposób należy robić
- Problemy z kontrolą działań i wyciągania wniosków z ich wyników
- Brak umiejętności wdrażania dostępnych zmian
- Nieznajomość programów ułatwiających pracę przedsiębiorstwa
Rozpocznij podróż do optymalizacji procesów i osiągnięcia doskonałości w zarządzaniu organizacją
W pracy skupiamy się na czterech głównych filarach modelowania procesów: określaniu, kontrolowaniu, koordynowaniu i doskonaleniu.
Wzajemne korzyści, wspólny cel działania i wartości
Warsztaty są nie tylko okazją do zdobycia praktycznej wiedzy, ale również do samodzielnego podniesienia kompetencji w obszarze zarządzania procesami. Przez interaktywne zajęcia i praktyczne ćwiczenia, uczestnicy mają możliwość zgłębienia zasad podejścia procesowego do zarządzania oraz nauki definiowania procesów biznesowych i pomocniczych w organizacji.
Skupiamy się na systemowym wdrażaniu zmian w procesach oraz mierzeniu ich efektywności.
W tym celu wykorzystujemy metodykę Service Design, która umożliwia uczestnikom zrozumienie i usprawnienie funkcjonujących procesów i rozwiązań w ramach organizacji w oparciu o potrzeby Klientów.

Program szkolenia
Uczestnicy usprawniają funkcjonujące procesy i rozwiązania w ramach organizacji. Praca na warsztatach prowadzi do samodzielnego podniesienia kompetencji oraz pozyskania praktycznej wiedzy.
Harmongram szkolenia:
- Zasada podejścia procesowego do zarządzania i zasady definiowania procesów.
- Identyfikacja procesów biznesowych i pomocniczych w organizacji
- Parametry kontroli procesów i analiza wyników
- Wykorzystanie narzędzia ICT i oprogramowania wspierającego proces zarządzania procesami
- Systemowe wdrażanie zmian w procesach
- Efektywność procesu zmian oraz wyliczenie kosztów i korzyści ze zmian
Efekty uczenia się
- identyfikacja procesów w organizacji (w tym procesów kluczowych - najważniejszych dla organizacji)
- przeprowadzanie analizy wybranego procesu
- planowanie procesu kontroli i wyciągania wniosków z ich wyników
- znajomość narzędzi oraz oprogramowania ułatwiających zarządzanie procesami
- proponowanych zmian oraz analiza ich wdrażania
PODSUMOWUJĄC
Dodatkowo w cenie otrzymujesz:
- Materiały do pracy własnej i warsztatowej
- Follow-up w formie rozmowy (konsultacji)
*godziny szkoleniowe
FORMA
stacjonarnie/
online
CZAS TRWANIA
16 godzin*
TERMIN
do ustalenia
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Katarzyna
kierowniczka w firmie logistycznej
00 / 00
