PROBLEM
Firma XYZ tworzy jakościowe produkty lub usługi, jednak ma trudności z odpowiednim zaprezentowaniem ich klientom. Czuje, że obecne środki przekazu mogą nie byc wystarczające, jednak nie ma doświadczenia z innymi.
- Jak tworzyć treści foto i video bez doświadczenia czy profesjonalnego sprzętu?
- Jakiego rodzaju treści interesują odbiorców - jakie są dobre praktyki i techniki?
WYZWANIA
Problem z rosnącą konkurencją w dynamicznym otoczeniu biznesowym.
Brak lub niskie umiejętności w tworzeniu foto/video.
Brak znajomości trendów w formacie foto/video.
- Trudności w obsłudze mediów społecznościowych wykorzystujących formę wizualną.
Problemy z tworzeniem angażujących treści oraz storytellingiem w mediach społecznościowych.
Zostań mistrzem wideo marketingu
Poznaj kurs, który nauczy Cię, jak efektywnie używać telefonu do tworzenia angażujących treści na Instagram Reels i TikTok. Skorzystaj z praktycznych porad, które wyróżnią Twoją markę w mediach społecznościowych.
Ten interaktywny warsztat nie tylko podnosi umiejętności, ale też inspiruje do twórczego myślenia i eksperymentowania z nowymi formatami video.
Sekrety skutecznego storytellingu: Instagram i TikTok
W obecnych czasach niezbędne są umiejętności efektywnego storytellingu oraz produkcji treści, które przyciągają uwagę i zwiększają zaangażowanie odbiorców. Zainwestuj w swoje kompetencje wideo marketingu, aby przyciągać i utrzymywać uwagę użytkowników na konkurencyjnym rynku mediów społecznościowych.
Nauczysz się, jak wykorzystać darmowe i intuicyjne aplikacje do edycji video oraz jak dobierać sprzęt tak, by Twoje filmy były wysokiej jakości
Program szkolenia.
Podczas warsztaów uczestnicy wykonują pracę zespołową oraz indywidualną.
- Rola Reels w prowadzeniu swojej narracji i prezentowaniu projektów i wydarzeń.
- Nagrywanie telefonem
- Funkcje video w telefonie i jak z nich korzystać.
- Jak trzymać i ustawiać telefon podczas kręcenia video
- Kadrowanie telefonem
- Standardowe typy ujęć video na telefonie
- Jak nagrywać, by wyglądało dobrze? - Wykorzystanie smartfona jako narzędzia do produkcji profesjonalnego social video (aplikacje).
- Oświetlenie – światło naturalne vs światło sztuczne.
- Co pokazywać w kadrze na telefonie?
- Produkcja treści Video podczas warsztatów
- Storytelling
- O czym opowiadać za pomocą obrazu?
- Elementy marki w Reels.
- Montaż na podstawie szablonów IG Reels.
- Instagram vs. TikTok - różnice i cechy wspólne platform.
- Poznanie darmowych i intuicyjnych aplikacji do produkcji Video.
- Jaki sprzęt wybrać do nagrywania telefonem (statyw, uchwyt, gimbal, oświetlenie, mikrofony).
- Różne rodzaje filmów i elementy dodatkowe
- Jak nagrywać timelaps?
- Jak nagrywać siebie? Rolki mówione.
- Przejścia w filmach. Jak stworzyć ciekawe efekty w kilka minut.
- Dodawanie animowanych napisów do filmu.
- Nagrywanie rolek według wybranych trendów.
- Montaż i publikacja rolek na IG/TikTok.
- Jakie typy rolek nagrywać w swojej branży?
Efekty uczenia się
- zrozumienie istoty stosowania marketingu wideo w komunikacji marki oraz umiejętność doboru odpowiedniego sprzętu do nagrywania materiałów
- znajomość specyfikacji Instagrama i TikToka jako kanałów społecznościowych, w tym zrozumienie funkcji Instagram Reels i TikTok
- opanowanie umiejętności efektywnej obsługi kamery wideo w smartfonie, obejmujące wszystkie dostępne funkcje
- zdolności profesjonalnego montażu wideo oraz umiejętność prawidłowego przesyłania (upload) wideo na platformy społecznościowe
- umiejętność produkcji i edycji treści wideo
- kompetencje kreowania scenariuszy wideo dostosowanych do różnorodnych formatów
Prowadzący: Elżbieta Manuiło-Lesicka
Ekspertka w dziedzinie produkcji i dystrybucji social video (Facebook, Instagram, YouTube) oraz nowych multimediów (oprawa wizualna, mapping 3d), właścicielka Studio Manilov, coach SIT (Systematic Inventive Thinking).
Ponad 16-letnie doświadczenie w produkcji treści filmowych jako videographer, swoją wiedzę przekazuje podczas warsztatów na największych wydarzeniach targowych, np. takich jak: Beauty Days Blogger. Prowadzi internetowe społeczności edukacyjne w zakresie produkcji i montażu video. Szkoli Instytucje kultury z produkcji treści video, jest zapraszana jako ekspertka w tej dziedzinie na różne wydarzenia. Jej prace wizualne reprezentowały Polskę na międzynarodowych festiwalach m.in. w Amsterdamie, Londynie czy Kassel. Wyróżnienie w konkursie filmowym organizowanym przez Agencję Rozwoju Pomorza (2010). III nagroda w konkursie graficznym "Vlepka o Chopinie" organizowana przez Europejską Fundację Kultury Miejskiej (2010). III nagroda w konkursie filmu "MovieFon" (2011). Międzynarodowe Warsztaty Live Act Masters (2014). Wystawa zbiorcza: Kunstverein Jahnstrasse e.V. Galeria Sztuki w Brunszwiku (2016). Występ audio-wizualny podczas Live Performers Meeting w Amsterdamie (2016) Udział w warsztatach twórczych: London Splice Jamm AV: Warsztaty - Matt Black & Matt Sharp (2016) 6.05.2011 – Organizator warsztatów animacji „Animation workshop” mających na celu ekranizację opowiadania Antoniego Czechowa (Uniwersytet Gdański). 04.2011 – Ogólnopolski Festiwal Attention: Occupation - Film Festival & Education
– Organizacja w Gdańsku projekcji dokumentu „Czeczenia – brudna wojna”, prelekcja, prowadzenie panelu dyskusyjnego na temat sytuacji politycznej w Czeczenii, wolności mediów. 3.2011
– Projekt „Reżyserzy – literaci”
– Organizator pokazów słoweńskich filmów Gorana Vojnovicia i Vinka Moderndorfera (Uniwersytet Gdański). 11.2008
– Współorganizator międzynarodowego projektu Słowenia nad Bałtykiem: Sankt Petersburg, Wilno, Gdańsk.
PODSUMOWUJĄC
Dodatkowo w cenie otrzymujesz:
- Materiały do pracy własnej i warsztatowej
- Follow-up w formie rozmowy (konsultacji)
*godziny szkoleniowe
FORMA
stacjonarnie
Gdańsk/Elbląg
CZAS TRWANIA
12 godzin*
TERMIN
do ustalenia
Chcesz dowiedzieć się więcej?