preloader

Customer Experience (CX/UX)

Usługi

warszaty/szkolenia/konsultacje

Data

18 września 2020

PROBLEM

Firma ABC przyciąga pewnych klientów, jednak dokonują oni tylko jednorazowego zakupu. Firma chce pozyskiwać stałych klientów, którzy będą polecać firmę też innym. ABC czuje, że nie wykorzystuje pełnego potencjału. 

  • Co można zrobić, aby klienci czuli się z nami dobrze i chętnie do nas wracali?

WYZWANIA

  • brak lub nieumiejętne badanie potrzeb klientów
  • działania marketingowe i obsługa klienta niepowiązane z ogólną strategią firmy
  • trudność z nadążeniem za oczekiwaniami rynku
  • nierozwinięty obszar obsługi klienta
  • nieumiejętność nawiązywania długofalowych relacji z odbiorcami

Zbuduj kulturę organizacji skoncentrowaną na potrzebach klientów.

Customer Experience (CX), to suma wszystkich wrażeń, jakie ma klient z daną firmą we wszystkich kanałach kontaktu i punktach styku przez cały okres trwania tej relacji. 

Podejście zorientowane na człowieka

Klienci oczekują, że przedsiębiorstwo zrozumie ich wymagania - nie wystarczy już jedynie oferta produktu czy usługi. W jaki sposób można poznać , czego klient chce i w jaki sposób należy mu to dostarczyć?

Podczas warsztatów uczestnik uczy się jak:

  • stworzyć customer journey definiującej potrzeby i oczekiwania klientów
  • zbudować scenariusze działań w zakresie poszczególnych punktów styku firma-klient
  • wykorzystać środki przekazu (internet, systemy rezerwacyjne, systemy do komunikacji z klientami)
  • oraz wiele więcej przydatnych narzędzi i rozwiązań. 

Program szkolenia

Praktyczny warsztat kierowany do: przedsiębiorców, pracowników działów sprzedaży i obsługi klienta, freelancerów, dla których ważne są pozytywne doświadczenia ich aktualnych lub przyszłych klientów. 

Harmonogram warsztatów:

  1. Czym różni się marketing doświadczeń klienta od procesów budujących Customer Experience?
  2. Współczesne praktyki biznesowe, konsumenckie i projektowe. Co muszę wiedzieć, by budować Customer Experience?
  3. Metody analizy doświadczenia marki i usługi.
  4. Narzędzia nastawione na budowanie i kształtowanie relacji z klientem.
  5. Badanie, rozwiązanie, produkt i reakcje klientów w praktyce.
  6. Jak angażować innych w zrozumienie i komunikację wspierającą pozytywne doświadczenia?

 

Efekty uczenia się

  • stosowanie zasad Customer Experience
  • badanie potrzeb klientów, projektowanie i wdrażanie rozwiązań
  • powiązanie strategii generalnej firmy ze strategią marketingową
  • wdrożenie narzędzi nastawionych na kształtowanie relacji z klientem
  • rozpoznanie czynników wpływających na lojalność klienta
  • znajomość najważniejszych modeli zachowań klientów

PODSUMOWANIE

Dodatkowo w cenie otrzymujesz:

  • Materiały do pracy własnej i warsztatowej
  • Follow-up w formie rozmowy (konsultacji)

FORMA

stacjonarnie/ online

CZAS TRWANIA

8/16 godzin

TERMIN

do ustalenia

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Pani Dorota doskonale trafia w potrzeby klienta i rynku i systematycznie i zwinnie (agile!) porządkuje porozrzucane kawałki zadań i projektów. A poza tym zaraża otoczenie swoim pozytywnym nastawieniem 😀

00 / 00