PROBLEM
Firma ABC przyciąga pewnych klientów, jednak dokonują oni tylko jednorazowego zakupu. Firma chce pozyskiwać stałych klientów, którzy będą polecać firmę też innym. ABC czuje, że nie wykorzystuje pełnego potencjału.
- Co można zrobić, aby klienci czuli się z nami dobrze i chętnie do nas wracali?
WYZWANIA
- brak lub nieumiejętne badanie potrzeb klientów
- działania marketingowe i obsługa klienta niepowiązane z ogólną strategią firmy
- trudność z nadążeniem za oczekiwaniami rynku
- nierozwinięty obszar obsługi klienta
- nieumiejętność nawiązywania długofalowych relacji z odbiorcami
Zbuduj kulturę organizacji skoncentrowaną na potrzebach klientów.
Customer Experience (CX), to suma wszystkich wrażeń, jakie ma klient z daną firmą we wszystkich kanałach kontaktu i punktach styku przez cały okres trwania tej relacji.
Podejście zorientowane na człowieka
Klienci oczekują, że przedsiębiorstwo zrozumie ich wymagania - nie wystarczy już jedynie oferta produktu czy usługi. W jaki sposób można poznać , czego klient chce i w jaki sposób należy mu to dostarczyć?
Podczas warsztatów uczestnik uczy się jak:
- stworzyć customer journey definiującej potrzeby i oczekiwania klientów
- zbudować scenariusze działań w zakresie poszczególnych punktów styku firma-klient
- wykorzystać środki przekazu (internet, systemy rezerwacyjne, systemy do komunikacji z klientami)
- oraz wiele więcej przydatnych narzędzi i rozwiązań.

Program szkolenia
Praktyczny warsztat kierowany do: przedsiębiorców, pracowników działów sprzedaży i obsługi klienta, freelancerów, dla których ważne są pozytywne doświadczenia ich aktualnych lub przyszłych klientów.
Harmonogram warsztatów:
- Czym różni się marketing doświadczeń klienta od procesów budujących Customer Experience?
- Współczesne praktyki biznesowe, konsumenckie i projektowe. Co muszę wiedzieć, by budować Customer Experience?
- Metody analizy doświadczenia marki i usługi.
- Narzędzia nastawione na budowanie i kształtowanie relacji z klientem.
- Badanie, rozwiązanie, produkt i reakcje klientów w praktyce.
- Jak angażować innych w zrozumienie i komunikację wspierającą pozytywne doświadczenia?
Efekty uczenia się
- stosowanie zasad Customer Experience
- badanie potrzeb klientów, projektowanie i wdrażanie rozwiązań
- powiązanie strategii generalnej firmy ze strategią marketingową
- wdrożenie narzędzi nastawionych na kształtowanie relacji z klientem
- rozpoznanie czynników wpływających na lojalność klienta
- znajomość najważniejszych modeli zachowań klientów
PODSUMOWANIE
Dodatkowo w cenie otrzymujesz:
- Materiały do pracy własnej i warsztatowej
- Follow-up w formie rozmowy (konsultacji)
FORMA
stacjonarnie/ online
CZAS TRWANIA
8/16 godzin
TERMIN
do ustalenia
Chcesz dowiedzieć się więcej?
00 / 00
