preloader

Procedura postępowania Agile sp. z o.o. w przypadku reklamacji usługi szkoleniowo-rozwojowej

  1. Klient ma prawo składania reklamacji usługi szkoleniowej zorganizowanej przez Agile Sp. z o.o., jeżeli nie została ona zrealizowana zgodnie z ofertą szkolenia otwartego lub umową szkolenia zamkniętego.
  1. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać nazwę firmy oraz imię i nazwisko uczestnika, dane kontaktowe osoby zgłaszającej reklamacje, przedmiot reklamacji (nazwa szkolenia, termin i miejsce realizacji), uzasadnienie merytoryczne i formalne reklamacji, oczekiwania wobec Agile Sp. z o.o.
  2. Reklamację można złożyć najpóźniej w ciągu 7 dni kalendarzowych licząc od dnia zakończenia szkolenia.
  3. Reklamacja zostanie uwzględniona w poniższych sytuacjach:
  1. Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
  1. Możliwe formy zadośćuczynienia ze strony Agile Sp. z o.o. jeśli reklamacja zostanie uznana w części lub w całości:
  1. Reklamacja nie będzie uwzględniona, gdy:
  1. Organizator szkolenia zastrzega sobie prawo do braku odpowiedzi na złożoną reklamację w przypadku, gdy będzie niezrozumiała albo gdy będzie zaprzeczała zapisom zawartym w umowie lub procedurze zarządzania jakością usług szkoleniowych.
    Gdańsk, 01.02.2017 r.