preloader

Marketing internetowy. ROLKI Instagram i Tik Tok

Usługi

warsztaty/szkolenia/konsultacje

Data

26 kwietnia 2024

PROBLEM

Firma XYZ tworzy jakościowe produkty lub usługi, jednak ma trudności z odpowiednim zaprezentowaniem ich klientom. Czuje, że obecne środki przekazu mogą nie byc wystarczające, jednak nie ma doświadczenia z innymi.

  • Jak tworzyć treści foto i video bez doświadczenia czy profesjonalnego sprzętu?
  • Jakiego rodzaju treści interesują odbiorców - jakie są dobre praktyki i techniki?

WYZWANIA

  • Problem z rosnącą konkurencją w dynamicznym otoczeniu biznesowym.

  • Brak lub niskie umiejętności w tworzeniu foto/video.

  • Brak znajomości trendów w formacie foto/video.

  • Trudności w obsłudze mediów społecznościowych wykorzystujących formę wizualną.
  • Problemy z tworzeniem angażujących treści oraz storytellingiem w mediach społecznościowych. 

Zostań mistrzem wideo marketingu

Poznaj kurs, który nauczy Cię, jak efektywnie używać telefonu do tworzenia angażujących treści na Instagram Reels i TikTok. Skorzystaj z praktycznych porad, które wyróżnią Twoją markę w mediach społecznościowych.

Ten interaktywny warsztat nie tylko podnosi umiejętności, ale też inspiruje do twórczego myślenia i eksperymentowania z nowymi formatami video.

Sekrety skutecznego storytellingu: Instagram i TikTok

W obecnych czasach niezbędne są umiejętności efektywnego storytellingu oraz produkcji treści, które przyciągają uwagę i zwiększają zaangażowanie odbiorców. Zainwestuj w swoje kompetencje wideo marketingu, aby przyciągać i utrzymywać uwagę użytkowników na konkurencyjnym rynku mediów społecznościowych.

Nauczysz się, jak wykorzystać darmowe i intuicyjne aplikacje do edycji video oraz jak dobierać sprzęt tak, by Twoje filmy były wysokiej jakości

Program szkolenia. 

Podczas warsztaów uczestnicy wykonują pracę zespołową oraz indywidualną.   

  1. Rola Reels w prowadzeniu swojej narracji i prezentowaniu projektów i wydarzeń.
  2.  Nagrywanie telefonem
    • Funkcje video w telefonie i jak z nich korzystać.
    • Jak trzymać i ustawiać telefon podczas kręcenia video
    • Kadrowanie telefonem
    • Standardowe typy ujęć video na telefonie
  3. Jak nagrywać, by wyglądało dobrze? - Wykorzystanie smartfona jako narzędzia do produkcji profesjonalnego social video (aplikacje).
  4. Oświetlenie – światło naturalne vs światło sztuczne.
  5. Co pokazywać w kadrze na telefonie?
  6. Produkcja treści Video podczas warsztatów
  7. Storytelling
    • O czym opowiadać za pomocą obrazu?
    • Elementy marki w Reels.
  8. Montaż na podstawie szablonów IG Reels.
  9. Instagram vs. TikTok - różnice i cechy wspólne platform.
  10. Poznanie darmowych i intuicyjnych aplikacji do produkcji Video.
  11. Jaki sprzęt wybrać do nagrywania telefonem (statyw, uchwyt, gimbal, oświetlenie, mikrofony).
  12. Różne rodzaje filmów i elementy dodatkowe
    • Jak nagrywać timelaps?
    • Jak nagrywać siebie? Rolki mówione.
    • Przejścia w filmach. Jak stworzyć ciekawe efekty w kilka minut.
    • Dodawanie animowanych napisów do filmu.
    • Nagrywanie rolek według wybranych trendów.
  13. Montaż i publikacja rolek na IG/TikTok.
  14. Jakie typy rolek nagrywać w swojej branży?

 

Efekty uczenia się

  • zrozumienie istoty stosowania marketingu wideo w komunikacji marki oraz umiejętność doboru odpowiedniego sprzętu do nagrywania materiałów
  • znajomość specyfikacji Instagrama i TikToka jako kanałów społecznościowych, w tym zrozumienie funkcji Instagram Reels i TikTok
  • opanowanie umiejętności efektywnej obsługi kamery wideo w smartfonie, obejmujące wszystkie dostępne funkcje
  • zdolności profesjonalnego montażu wideo oraz umiejętność prawidłowego przesyłania (upload) wideo na platformy społecznościowe
  • umiejętność produkcji i edycji treści wideo
  • kompetencje kreowania scenariuszy wideo dostosowanych do różnorodnych formatów

 

Prowadzący: Elżbieta Manuiło-Lesicka

Ekspertka w dziedzinie produkcji i dystrybucji social video (Facebook, Instagram, YouTube) oraz nowych multimediów (oprawa wizualna, mapping 3d), właścicielka Studio Manilov, coach SIT (Systematic Inventive Thinking).

Ponad 16-letnie doświadczenie w produkcji treści filmowych jako videographer, swoją wiedzę przekazuje podczas warsztatów na największych wydarzeniach targowych, np. takich jak: Beauty Days Blogger. Prowadzi internetowe społeczności edukacyjne w zakresie produkcji i montażu video. Szkoli Instytucje kultury z produkcji treści video, jest zapraszana jako ekspertka w tej dziedzinie na różne wydarzenia. Jej prace wizualne reprezentowały Polskę na międzynarodowych festiwalach m.in. w Amsterdamie, Londynie czy Kassel. Wyróżnienie w konkursie filmowym organizowanym przez Agencję Rozwoju Pomorza (2010). III nagroda w konkursie graficznym "Vlepka o Chopinie" organizowana przez Europejską Fundację Kultury Miejskiej (2010). III nagroda w konkursie filmu "MovieFon" (2011). Międzynarodowe Warsztaty Live Act Masters (2014). Wystawa zbiorcza: Kunstverein Jahnstrasse e.V. Galeria Sztuki w Brunszwiku (2016). Występ audio-wizualny podczas Live Performers Meeting w Amsterdamie  (2016) Udział w warsztatach twórczych: London Splice Jamm AV: Warsztaty - Matt Black & Matt Sharp (2016) 6.05.2011 – Organizator warsztatów animacji „Animation workshop” mających na celu ekranizację opowiadania Antoniego Czechowa (Uniwersytet Gdański). 04.2011 – Ogólnopolski Festiwal Attention: Occupation - Film Festival & Education

– Organizacja w Gdańsku projekcji dokumentu „Czeczenia – brudna wojna”, prelekcja, prowadzenie panelu dyskusyjnego na temat sytuacji politycznej w Czeczenii, wolności mediów. 3.2011

– Projekt „Reżyserzy – literaci”

– Organizator pokazów słoweńskich filmów Gorana Vojnovicia i Vinka Moderndorfera (Uniwersytet Gdański). 11.2008

– Współorganizator międzynarodowego projektu Słowenia nad Bałtykiem: Sankt Petersburg, Wilno, Gdańsk.

PODSUMOWUJĄC

Dodatkowo w cenie otrzymujesz:

  • Materiały do pracy własnej i warsztatowej
  • Follow-up w formie rozmowy (konsultacji)

 

 

*godziny szkoleniowe

FORMA 

stacjonarnie

Gdańsk/Elbląg

CZAS TRWANIA

12 godzin*

TERMIN

do ustalenia

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Za najbardziej pomocne uważam analizowanie naszej konkretnej sytuacji i szukanie rozwiązań.

Ewa

Właścicielka studia animacji

00 / 00