O mnie

Nazywam się Dorota Rycharska i na co dzień pomagam ludziom w rozwoju ich biznesu w zakresie kompetencji menadżerskich, budowania wygrywających strategii i zespołów oraz nowoczesnej promocji ich oferty.

Jestem sprawnym menadżerem i praktykiem biznesu. Przez wiele lat zarządzałam rozległymi strukturami sprzedażowymi i obsługowymi. Posiadam duże doświadczenie projektowe – jestem certyfikowanym Agile Project Manager oraz PRINCE 2 Project Manager. W swojej pracy opieram się na zdobytej wiedzy, praktycznych umiejętnościach i pasji do nieustannego rozwoju.

Co mnie wyróżnia?

  • Systemowe podejście do wyzwań: w projektach biznesowych, którymi zarządzam stawiam na przemyślaną strategię, prostotę, dobrą komunikację i opinię zwrotną  – największe wartości zwinnego biznesu.
  • Dar do pracy z ludźmi, który pozwala mi na osiąganie bardzo dobrych efektów. Pomagam maksymalizować wartość biznesową za pomocą mądrych procesów realizowanych w odpowiednim zakresie i oczekiwanym czasie.
  • Dorobek zawodowy: 20 lat doświadczenia biznesowego, w tym 7 lat w zarządzaniu rozległymi sieciami sprzedażowymi i obsługowymi, 5 lat udziału w strategicznych projektach w branży ubezpieczeniowej oraz 4 lata w budowaniu i wdrażaniu modeli obsługowych i sprzedażowych. Od 2 doradzam małym i średnim firmom między innymi z branży medycznej.

Dzięki wypracowanym autorskim metodom pomagam sprawnie przeprowadzać procesy zmiany w firmach, z którymi współpracuję. Prowadzę średnio i krótkookresowe projekty zarządzania zmianą w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw. Wspieram firmy w rozwoju biznesu, działając wewnątrz organizacji w ustalonych ramach czasowych, zdefiniowanych co do celu i zakresu. Prowadzę projekty zarówno w ramach restrukturyzacji firm, jak również w budowaniu biznesu od podstaw.

Zaprasza równiez na moj blog.

Na podstawie moich doświadczeń i rozmów z przedsiębiorcami postanowiłam dzielić się z Wami elementami nowoczesnej teorii zarządzania, która stosowana w praktyce przynosi doskonałe efekty i pozwala skutecznie zarządzać własnym biznesem.  Wiem, że będzie to dobre kompendium wiedzy o oszczędzaniu czasu i energii, dotychczas poświęcanych na mało efektywne działania oraz odnajdywaniu przestrzeni i zapału do wdrażania „nośników” sukcesu w zarządzaniu firmą, zespołem i sobą.