Umów się na spotkanie

O mnie

Nazywam się Dorota Rycharska. Sprawnie przeprowadzam procesy zmiany w firmach, łącząc doświadczenie w biznesie i pracy projektowej.

Jestem doradcą biznesu, Interim Managerem, ekspertem w zakresie zarządzania, sprzedaży, budowania modeli biznesowych i zarządzania zmianą.
Jestem certyfikowanym Agile Project Manager oraz PRINCE 2 Project Managerem.

Mój  aktualny dorobek zawodowy to 20 lat doświadczenia biznesowego, w tym 7 lat w zarządzaniu rozległymi sieciami sprzedażowymi i obsługowymi, 5 lat udziału w strategicznych projektach w branży ubezpieczeniowej (Grupa PZU) oraz 4 lata w budowaniu i wdrażaniu modeli obsługowych i sprzedażowych.

Po doświadczeniu korporacyjnym realizuję projekty kompleksowego wsparcia firm, skierowane na: rozwój, budowanie wygrywających modeli biznesowych, budowanie marki. Skutecznie wspieram zarządzanie firmą, rozwój kompetencji lidera z wykorzystaniem efektywnych narzędzi zarządczych oraz budowanie zespołu: od rekrutacji, wdrożenia do świadczenia profesjonalnej obsługi klienta i procesów realizowanych w firmie.

Co mnie wyróżnia?

  • Systemowe podejście do wyzwań: w projektach biznesowych, którymi zarządzam stawiam na przemyślaną strategię, prostotę, dobrą komunikację i opinię zwrotną  – największe wartości zwinnego biznesu.
  • Dar do pracy z ludźmi, który pozwala mi na osiąganie bardzo dobrych efektów. Pomagam maksymalizować wartość biznesową za pomocą mądrych procesów realizowanych w odpowiednim zakresie i oczekiwanym czasie.

Dzięki wypracowanym autorskim metodom pomagam sprawnie przeprowadzać procesy zmiany w firmach, z którymi współpracuję. Prowadzę średnio i krótkookresowe projekty zarządzania zmianą w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw. Wspieram firmy w rozwoju biznesu, działając wewnątrz organizacji w ustalonych ramach czasowych, zdefiniowanych co do celu i zakresu. Prowadzę projekty zarówno w ramach restrukturyzacji firm, jak również w budowaniu biznesu od podstaw.

Zapraszam również na mój blog

Na podstawie moich doświadczeń i rozmów z przedsiębiorcami postanowiłam dzielić się z Wami elementami nowoczesnej teorii zarządzania, która stosowana w praktyce przynosi doskonałe efekty i pozwala skutecznie zarządzać własnym biznesem.  Wiem, że będzie to dobre kompendium wiedzy o oszczędzaniu czasu i energii, dotychczas poświęcanych na mało efektywne działania oraz odnajdywaniu przestrzeni i zapału do wdrażania „nośników” sukcesu w zarządzaniu firmą, zespołem i sobą.