Jesteśmy butikową firmą doradczą – szkoleniową z Gdańska, działającą na terenie całego kraju.

Do doradztwa podchodzimy strategicznie. Wierzymy, że tylko wtedy, gdy zaangażujemy się w projekt, wejdziemy w strukturę firmy – możemy wspierać klientów w rozwoju ich biznesu. Angażujemy się w pełni i do tego samego nakłaniamy klientów. Przygotowujemy nie tylko rozwiązania, ale też pomagamy je wdrożyć.

Rozumiemy potrzeby współczesnych pacjentów oraz właścicieli placówek medycznych. Dlatego towarzyszymy w  transformacjach i porządkujemy działania, eliminując niespójność i nieefektywność. Dbamy o to, by nasi klienci inwestowali swój czas i budżet w rozwój tylko tam, gdzie ma to sens.

Posługujemy się autorską metodologią, którą przetestowaliśmy zarówno w stricte komercyjnych placówka medycznych jak i Niepublicznych Zakładach Opieki Zdrowotnej realizujących kontrakty z NFZ.


DOŚWIADCZENIE

Mamy doświadczenie w zakresie prowadzenia usług doradczych i wdrożeniu zmian w placówkach medycznych, prowadzenia audytów działalności przedsiębiorstw, innowacyjności oraz działań wdrożeniowych:

Doradztwo

Realizacja około 390 usług doradczych w okresie od 01.2019 do 04.2021 w zakresie potrzeb rozwojowych przedsiębiorstwa w ramach projektu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Akademia Menadżera MSP, w szczególności:

  • Analiza strategiczna pozwalająca na określenie głównych wyzwań i problemów strategicznych
    i rozwojowych przedsiębiorstwa oraz dokonanie oceny jego poziomu rozwoju.
  • Formułowanie strategii zawierającej cele strategiczne przedsiębiorstwa oraz kierunkowe działania strategiczne (inicjatywy), ze szczególnym naciskiem na cele rozwojowe w perspektywie finansowej, rynkowej, procesów wewnętrznych.
  • Wsparcie doradcze i rekomendacje przy planowaniu harmonogramu i wdrożenia zmian w organizacjach

Projekty zrealizowane

Realizacja projektów w firmach sektora opieki zdrowotnej w okresie od 02.2016. do 05.2020, między innymi:

Wprowadzanie firm na rynek (prywatne gabinety stomatologiczne. Zbudowanie strategii, modelu biznesowego, identyfikacji wizualnej, procesów, wsparcie w rekrutacji i szkoleniach wdrożeniowych zespołu oraz wsparcie właściciela w budowaniu kompetencji lidera

Rozwój biznesu i zarządzanie zmianą przy rozbudowie kliniki stomatologicznej. Sformułowanie strategii, procesy, rekrutacja, model pracy zespołu i szefa, wsparcie w rozbudowie firmy: wybór dostawców, negocjacje cenowe

Diagnoza potrzeb rozwojowych oraz budowa modelu biznesowego w Klinice Osteopatii i Fizjoterapii w zakresie optymalizacji procesowej, budowanie strategii rozwoju, modelu biznesowego, procesów wewnętrznych, ścieżki pacjenta, audyt kadry, komunikacja z rynkiem (Klinika Osteopatii)

Innowacje i rozwój kompetencji lidera odpowiadające wyzwaniom czasów, czyli wspieranie pracowników w podnoszeniu kwalifikacji i dopasowaniu się do szybko ewoluującego świata pracy: rozwój technologii, różnice pokoleniowe w zespole.

Optymalizacja i zaprojektowanie usług (dwuletni projekt realizowany z dużą kliniką medyczną). Zorganizowanie zespołu, infrastruktury działania, komunikacji w zespole i przebiegu usługi w celu poprawy jej jakości oraz interakcji między usługodawcą a pacjentami (gabinety stomatologiczne realizujące kontrakt NFZ i usługi komercyjne)

Wdrożenie procesów wpływających na rentowność biznesu. Wdrożenie procesów wspierających zarządzanie rentownością sprzedaży usług oraz efektywności budżetowej: formułowanie budżetu i planów sprzedaży oraz monitorowanie realizacji celów, stworzenie systemu raportowania. Analiza efektywności sprzedaży pod względem produktów i klientów, ułatwiająca podejmowanie decyzji dotyczących rozwoju biznesu, wdrożenie polityki cenowej i budowanie wartości koszyka,

Restrukturyzacja dużego centrum fizjoterapii. Zbudowanie strategii rozwoju, modelu biznesowego, procesów wewnętrznych, ścieżki pacjenta, audyt kadry, procesy rekrutacyjne, wdrożenie zmiany, szkolenia dla kadry zarządzającej w zakresie wdrożenia modelu pracy i przywództwa, szkolenia wdrożeniowe dla pracowników w zakresie realizacji efektywnej ścieżki klienta (duże centrum fizjoterapii)

Strategia komunikacji marki (we wszystkich projektach) w zakresie zwiększenia widoczności i rozpoznawalności firmy w internecie i social mediach, umocnienia pozytywnego wizerunku i pozyskania nowych klientów. Analiza obecnej sytuacji firmy, grup docelowych oraz dotychczasowych działań, cele komunikacyjne firmy, które mają ułatwić realizację celów biznesowych, definiuje charakter komunikacji, propozycje przekazów, proponowane taktyki, z uwzględnieniem potrzeb firmy, a także jej możliwości i zasobów niezbędnych do realizacji strategii.

Szkolenia

Realizacja szkoleń zamkniętych  w zakresie:

    • Budowanie doświadczeń pacjentów
    • Koordynacja opieki zdrowotnej w placówce medycznej
    • Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w placówce medycznej
    • Zarządzanie zasobami ludzkimi w placówce medycznej
    • Zarządzanie efektywnością placówki medycznej
    • Wdrażanie innowacji w organizacji na bazie Design Thinking
    • Wdrażania strategii w oparciu o zwinne metodyki zarządzania projektami
    • Modelowanie pracy liderów
    • Budowa i wdrażanie kultury organizacyjnej

DNA

W DNA naszej firmy zawiera się kreatywność, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, zaangażowanie, uczciwość wobec klientów i wobec siebie samych.

Dlatego nasze działanie:

  • wypływa ze współpracy, a nie rozkazu
  • wynika z chęci poszukiwania zrozumienia problemów z jakim borykają się współczesne zespoły i liderzy, wsparcia i wspólnej pracy
  • opera się na zaangażowaniu w pozyskiwanie nowej wiedzy i rozwiązań.
  • a nade wszystko pokazuje, jak w oparciu o osobiste wartości można zmieniać otoczenie, otrzymując energię do dalszych wysiłków

Trenerzy

Obszar wsparcia dla placówek medycznych realizuje Dorota Rycharska oraz Małgorzata Amarjan. Więcej o prowadzących przeczytasz TUTAJ


Finansowanie

Spełniamy wszystkie kryteria, by szkolenia były dofinansowane do 80 % przez Fundusze Europejskie, a dodatkowo pomagamy naszym klientom w przygotowaniu wniosków i obsłudze dotacji w relacji z operatorami środków.  Więcej przeczytasz TUTAJ

Klienci, wysoko oceniają pracę z nami na 04.2020 na 958 ocen – średnia ocena to 4,8 w 5 stopniowej skali ZOBACZ


Kontakt

Spotkaj się ze nami lub porozmawiaj telefonicznie – zobacz, co możemy zaproponować, by uprościć pracę Twojej firmy.
Jeśli masz już rozwiązania wspierające rozwój Twojego biznesu medycznego – doskonale, jednak czy to zamyka możliwość spotkania?
+48 604 680 605 
Pozdrawiam
Dorota Rycharska
X