Kapelusze myślowe Edwarda de Bono narzędzie do poprawy procesów myślowych
Zaproponowane przez Edwarda de Bono, kapelusze myślowe to sześć kolorowych “kapeluszy”, które reprezentują różne podejścia i perspektywy na dany problem.
Co to jest Design Thinking?
Co to jest Design Thinking? Usystematyzowane podejście do tworzenia innowacji....
Stres, strach i kompetencje menadżera
Współczesny menadżer nie może bazować na utartych schematach, wiedzy i umiejętnościach sprzed wielu lat… musi iść do przodu, rozwijać siebie i zespół. A jeśli działa wciąż tak samo, traci autorytet swoich pracowników, którzy w przeciwieństwie do niego dojrzewają, rozwijają się, coraz dobitniej dostrzegają niekompetencje swojego szefa.
Dlaczego wdrożenie zmian nie zawsze wychodzi?
Mówi się, że ludzie pielęgnujący w sobie pozytywne nastawienie osiągają lepsze...
Czym jest, a czym nie jest feedback?
Czy ważniejsze jest dla ciebie otrzymanie pozytywnych uwag na temat twojej...
Zarządzanie zespołem i motywowanie pracowników kawałek po kawałku
Czy zarządzanie zespołem i motywowanie pracowników jest proste? To zależy....
Pacjent i jego doświadczenia. Etap: ODKRYWANIE
Pacjent, placówka medyczna - istnieje wiele powodów, dla których pacjent...
Czym jest ścieżka klienta i czym są doświadczenia klienta?
Firmy coraz częściej korzystają z wiedzy, jaką daje opracowanie ścieżki klienta. Jest to jeden z najskuteczniejszych sposobów na zwiększenie wartości zakupowej, poprawę lojalności klientów i zwiększenie przychodów.
Zmiana zaczyna się w sposobie zarządzania.
Zmiany... Powodem, dla którego nie zawsze akceptujemy drobne zmiany lub nie...
Jak nadawać i rozliczać cele?
Gdy czujemy strach i presję czasu, a w głowie pojawiają się nam najgorsze scenariusze, zwykłe dokonujemy naprawdę słabych wyborów. Poznaj metodę, która wzmocni Cię w mądrym przekładaniu strategii na konkretne działania.
Etyka w procesie decyzyjnym
Kilka słów o etyce i emocjach w podejmowaniu decyzji.
Od czego zacząć zmianę w budowaniu doświadczeń klientów?
Często na warsztatach które prowadzę dla firm, obserwuję dyskusję o tych dwóch perspektywach: ilość problemów, z którymi borykamy się na styku klient – firma.
Plan na nowy projekt, czyli DSDM w biznesie
Jak zaplanować wdrożenie zmiany, jak zachować standard i ustalić metodologię, aby zawierała sztywne ramy i kontrolę, ale też oferowała elastyczność w podejściu do problemu?
Jaki będzie 2021?
Co się zmieni wraz z nadejściem 2021?
Od czego zacząć, by być efektywnym?
Czy wiesz, że czasem warto wycofać się z kilku szalonych pomysłów i skupić na...
Osiem tygodni zupełnie innego świata w biznesie na zawsze zmieniło myślenie i działanie przedsiębiorców.
Jak przygotować się na przyszłość, której w tamtym momencie – tak samo jak...
7 pytań o model biznesu
Przez ostatnie tygodnie rozmawiam z wieloma przedsiębiorcami, odpowiadam na...
Jak szukać nowych klientów?
Jak szukać nowych klientów, to pytanie , które przez ostatnie tygodnie coraz...
Jak przeżyć lockdown?
Szukając odpowiedzi na pytanie Jak przeżyć lockdown?, wielu z was trafia na znane wszystkim pytanie Osła „Shrek, daleko jeszcze?”, które dziś nabiera nowego znaczenia.
Niezbędnik przedsiębiorcy na trudne czasy
Na dziś potrzebujemy pomysłów i przygotowywania pierwszych planów naprawczych,...
Ile czasu poświęcić na angażowanie zespołu?
W rozwoju firm wiele czasu poświęcamy na angażowanie zespołów do wspólnej...
Witaj w 2020!
To był bardzo trudny i wspaniały rok dla mnie: Poznałam siebie lepiej i jestem...
Dlaczego klienci negatywnie i emocjonalnie reagują na twoje produkty lub usługi?
Bądź miły dla tych którzy mają dostęp do twojej szczoteczki do zębów😉 Bądź...
#prostepytanieobiznes
Jesteśmy przestymulowani, dostajemy tysiące gotowych rozwiązań. W gąszczu...
Jak zachęcać zespół do działania? #DentalBiznes | Zaangażowanie
Niedawne badania potwierdziły, że decydującymi czynnikami napędzającymi...
Jak usprawniać procesy? Prosto 🙂
Prawdą jest, że niewiele błędów można bezpośrednio przypisać człowiekowi,...
Jak udzielać korygującej informacji zwrotnej?
Czy ważniejsze jest dla ciebie otrzymanie pozytywnych uwag na temat Twojej...
Po co budować procesy w zespołach medycznych?
Dynamika zmian, złożone, konkurencyjne i ograniczone otoczenie biznesowe,...
Zaprojektuj doświadczenia klienta: PERSONA
Tworzenie modelu biznesowego rzadko jest „dziełem geniuszu”. Najlepiej, gdy...
Wyręczanie vs wymaganie – jak przestać wyręczać innych?
Dlaczego wyręczasz: bo jestem najlepsza/najlepszy, bo muszę!!!!, bo muszę...
Jak wzmacniać osobistą efektywność w realizacji celów?
Jeśli działasz na osobistych wartościach lub działasz na długookresowym,...
Na ile racjonalnie podejmiesz decyzje?
Na ile racjonalnie podejmiesz decyzje w świecie gdzie dynamika zmian jest...
Jak rozwijać osobisty kapitał społeczny na co dzień?
W pracy lekarza dentysty główna uwaga skierowana jest na budowanie relacji i...
Nobody is perfect…
Niezależnie od tego, jak jesteś skuteczny w ustalaniu priorytetów, planowaniu...
Po co zmieniać, jeśli działa?
Nie wprowadzisz żadnej innowacji w swoim biznesie, jeśli nie będzie ona...
#DentalBiznes Co jest najważniejsze w komercyjnym biznesie medycznym?
W dzisiejszym biznesie medycznym oprócz wartości z diagnozy i realnej pomocy...
#agilebiznes Wszystko się łączy
Ostatnio w rozmowie z klientem usłyszałam komplement, że z przyjemnością...
Czy automatyzacja i cyfryzacja będzie przełomem dla Twojego biznesu?
Przygotuj Twoją firmę na konieczność rozwoju kompetencji zespołu! Modele...
#agilebiznes Po co firmie doradca biznesowy?
O co tak naprawdę chodzi w tym: projektowaniu procesów, modeli biznesowych,...
Akademia Zwinnej Liderki.
Jak zwinna i świadoma liderka wpływa na otoczenie, w jaki sposób buduje...
Licz, mierz i analizuj!
Bokserzy mówią, że uderzenie, które powala to takie, które umyka naszej...
Jak konkurować na rynku podobnych usług i produktów?
Konkurowanie na istniejącym rynku jest trudne, ryzykowne i coraz mniej...
Dlaczego koncetrowanie sie na tym jak oceniają Cię inni może być zgubne?
Koncertowanie się jedynie na tym jak oceniają cię inni może być zgubne! Taki...
Jak pobudzić inicjatywę, innowacyjność i kreatywność w zespole?
Czy zastawiasz się czasem dlaczego masz problemy w wykrzesaniu inicjatywy,...
Dlaczego młody manager traci chęć rozwoju?
Przyczyną awansu wielu menadżerów jest umiejętność rozwiązywania problemów. ...