blog #AgileBiznes
Blog #AgileBiznes powstaje na podstawie, wiedzy, lektur, osobistych doświadczeń zarządczych i zrealizowanych projektów. Zapraszam do lektury.
Jak Scrum zmieni zarządzanie projektami w biznesie?
Myślę, że SCRUM nie tylko zmieni, ale rewolucjonizuje zarządzanie projektami w biznesie poprzez wprowadzenie elastycznego i adaptacyjnego podejścia,…
Kapelusze myślowe Edwarda de Bono narzędzie do poprawy procesów myślowych
Zaproponowane przez Edwarda de Bono, kapelusze myślowe to sześć kolorowych „kapeluszy”, które reprezentują różne podejścia i perspektywy na dany problem.
Stres, strach i kompetencje menadżera
Współczesny menadżer nie może bazować na utartych schematach, wiedzy i umiejętnościach sprzed wielu lat… musi iść do przodu, rozwijać siebie i zespół. A jeśli działa wciąż tak samo, traci autorytet swoich pracowników, którzy w przeciwieństwie do niego dojrzewają, rozwijają się, coraz dobitniej dostrzegają niekompetencje swojego szefa.
Dlaczego wdrożenie zmian nie zawsze wychodzi?
Mówi się, że ludzie pielęgnujący w sobie pozytywne nastawienie osiągają lepsze wyniki w obliczu wyzwań, prowadza sprawy do…
Czym jest, a czym nie jest feedback?
Czy ważniejsze jest dla ciebie otrzymanie pozytywnych uwag na temat twojej pracy, czy podpowiedzi, w czym mógłbyś się…
Pacjent i jego doświadczenia. Etap: ODKRYWANIE
Pacjent, placówka medyczna – istnieje wiele powodów, dla których pacjent decyduje się na wybór leczenia w danym miejscu….
Czym jest ścieżka klienta i czym są doświadczenia klienta?
Firmy coraz częściej korzystają z wiedzy, jaką daje opracowanie ścieżki klienta. Jest to jeden z najskuteczniejszych sposobów na zwiększenie wartości zakupowej, poprawę lojalności klientów i zwiększenie przychodów.
Masz pomysł?
Zrób to dobrze!