Jak zarządzać sobą w czasie? #DentalBiznes | Model Pracy Szefa.

01 Cze Bez kategorii

Jeśli efektywne planowanie jest dla Ciebie wyzwaniem, a niezrealizowane zadania spędzają Ci sen z powiek i psują relacje w zespole – świetnie trafiłeś!

Z tego materiału dowiesz się między innymi:

  • 🔹 który system zarządzania czasem jest odpowiedni dla Ciebie i Twojego zespołu?
  • 🔹 jak nadawać priorytety sprawom oraz koncentrować się na rezultatach w trakcie planowania?
  • 🔹 jakich narzędzi używać, by dobrze określać priorytety działań, skupienie na pracy?
  • 🔹 jak tworzyć przestrzeń do łączenia biznesowych priorytetów z priorytetami zespołu, którym zarządzasz?

Mówię jasno – nie potrzebujecie zbędnego teoretyzowania 😉 Daje przykłady, aby szybciej znaleźć analogię do Twojej firmy. Zapraszam!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

20 + 3 =